Tuesday, 1 February 2011

Tort mandarin


Tort mandarin

Un dulce un pic mai special, mai corpolent şi consistent, parcă făcut pentru lunile mohorâte şi lipsite de voioşie de ianuarie. Combinaţia de blat cu ciocolată neagră şi crema de frişcă cu mandarine este absolut revigorantă.

Este uşor de mâncat în ciuda aparentei consisteţe ciocolatoase, foarte aromat şi mai puţin dulce.

Merge la fix cu nişte lichior de portocale sau dacă sunteţi cu maşina, cu suc natural de portocale, pentru a-i completa gustul.
De asemenea este şi foarte arătos. Am mers pe o asimetrie asiatică, sub inspiraţia jumătăţii mele mai bune. Cântăreşte în jur de 2-2,5 kg şi costă 110 lei. Comanda se face cu 2 zile înainte, deoarece are nevoie de o noapte de stat la rece pentru închegarea cremei. Vă aştept... Până atunci, delectare vizuală plăcută!
Şedinţa foto asigurată de Varu' Iaţcu.

5 comments:

  1. de ce ma innebunesti tu pe mine... ? io lesin,avortez,cand vad ce bunatatzuri faci............si io's DEPARTEEEEE !

    ReplyDelete
  2. Of, stii ca daca erai aproape, te chemam la degustari... :((

    ReplyDelete
  3. Arată demențial! Mi-e greu să cred că e real... :)))

    ReplyDelete
  4. Mulţumesc mult. E real!!!! Am mâncat 3 persoane din el... dar nu te gândi că în canităţi egale. Eu am prins o feliuţă, restul nu ştiu unde a dispărut! Cred că l-au luat extratereştrii! :))

    ReplyDelete
  5. Bipp, clantz, zdrang (sau cum or mai face mutual, dar inteligibil extraterestii): scuze, l-am ciuruit!

    ReplyDelete