Friday, 24 June 2011

Ciocolată mandarină


Ciocolată mandarină

După cum îi zice și numele, acest exemplar diabetic este o variantă mult mai ciocolatoasă a Tortului Mandarin. A reprezentat sărăcuțul de el comandă pentru niște fete dependente de ciocolată... care au reușit să-l "aranjeze" înainte ca vajnicul meu om de bază, să reușească o poză de secțiune. Din acest motiv va trebui "să mă sacrific" și să-l fac și pentru mine, deoarece mor de curiozitate... oare ce gust are!

Aaaa, nu am menționat că este creație proprie și personală. Am modificat și blatul clasic de tort, l-am facut mai închegat și mai... ciocolatos... însiropat cu sirop de rom și whiskey, iar crema... mmmmm, absolut delicioasă. Să mă ierte sărbătorita, dar trebuia să gust, să știu ce fac acolo. Oricum bună de tot, frișcă, unt, ciocolată neagră 45%,, suc și bucăți de mandarine.

Pentru aspect, am mers pe glazură din aceeași ciocolată 45% topită cu unt și un contrast cu ciocolată albă și mandarine... la doar 80 lei pe kilogram.

No comments:

Post a Comment